Reklamationer

% gode grunde

Kontakt os gerne på 7628 4100 – mange udfordringer løser vi over telefonen 

Reklamationer

Vi handler med teknik, og det kan nogen gange opføre sig besynderligt. Til tider kan tingene afhjælpes ved nye indstillinger, andre gange skal der et service besøg til.

Har du et problem hjælper vi naturligvis, uanset om produktet er uden for garanti eller ej.

For at du kan få hjælp under garanti skal varen være inden for garantiperioden, og er det en varmepumpe, skal den være monteret af en kyndig og erfaren montør med KMO bevis, se også nederst*. Begge betingelser skal være opfyldt.

For at kunne behandle din reklamation skal vi bruge følgende information:

  • Købsbevis
  • Model
  • Serie nr. på inde del og ude del
  • Adresse på montagestedet
  • Din adresse og kontakt oplysninger
  • Fejl beskrivelse
  • Montage dato
  • Kontaktoplysninger og CVR nr. på montøren, og det firma som har igangsat og indreguleret anlægget

*Husk at varmepumper skal monteres af personer med kyndigt kendskab til varmepumper. Ved luft-vand varmepumper hvor VVS arbejde kan kræve autorisation, skal arbejdet udføres af en person med den fornødne autorisation. ved el etablering eller indgreb i eksisterende installationer skal gældende lovgivning overholdes.
Ved arbejde med kølemiddel, mellem inde- og ude del kræves KMO bevis.
Måtte installationen af varmepumpen berøre andre fag områder skal lovgivningen for disse overholdes.

Forfatter

Gå til produktet